Červenec 2008

Midnight lady

28. července 2008 v 12:29 | Johnny Cage |  SB
Midnight lady..........www.sasuke-sakura-gaara.blog.cz

5. diplom od vás

28. července 2008 v 11:51 | Johnny Cage |  Moje diplomy

4. diplom od vás

27. července 2008 v 19:19 | Johnny Cage |  Moje diplomy

Diplom za 3. bleskovku

27. července 2008 v 17:05 | Johnny Cage |  Diplomy pro vás

3. diplom od vás

27. července 2008 v 16:19 | Johnny Cage |  Moje diplomy

3. bleskovka

26. července 2008 v 21:35 | Johnny Cage |  Bleskovky
1. Zdravím
2. Jak se máš?
3. Znáš seriál Red Dwarf (Červený trpaslík), pokud ano, líbí se ti?
4. Diplom bude společný, doufám, že to nevadí.
5. Víš, kdo byl Heath Ledger a víš, co se mu 22.1.2008 stalo? :(
6.Měj se a přijď zas

Anketa č. 2

24. července 2008 v 16:17 | Johnny Cage |  Ankety
Anketa č. 2: Jak se vám líbí tento blog? Hlasujte!!!

Hrady

24. července 2008 v 11:07 | Johnny Cage |  Dodatky pro H IV

Příroda

Řad

Chaos

Život

Smrt

Síla


Cheaty - H IV

24. července 2008 v 11:06 | Johnny Cage |  Dodatky pro H IV
Stiskněte [Tab] a můžete zadávat následující kódy:
Kód: Efekt:
nwcImAGod- zpřístupní cheat menu
nwcCityOfTroy- postaví všechny budovy
nwcValhalla- vyhrajete scénář
nwcRagnarok- prohrajete scénář
nwcHermes- neomezené pohyby
nwcThoth- zničí hráčův level
nwcIsis- naučí vás kouzla
nwcAmbrosia- neomezené materiály
nwcAres- vyhrajete boj
nwcAchilles- prohrajete boj
nwcPan- maximální "M rale"
nwcSphinx- odkryje mapu
nwcSacrificeToTheGods- maximální štěstí
nwcAthena- získáte zkušenosti
nwcGoSolo- Auto-Play
nwcOldMan- Old Man Jack
nwcAphrodite- Tatooed White Trash
nwcPrometheus- Shroud Fow
nwcPoseidon- Sea Monster
nwcGrendel- Behemonth
nwcValkyries- Ogre Magi
nwcRa- Phoenix
nwcTheLast- Unicorn
nwcFixMyShoes- Elves
nwcFenrir- Wolves
nwcDoYouSmellBrownies- Sprites
nwcFafnir- Black Dragons
nwcXnathus- Nightmares
nwcKingMinos- Minotour
nwcUnder- The Bridge Trolls
nwcHades- Devils
nwcBlahBlah- Vampires
nwcCronus- Titans
nwcMerlin- Magi
nwcSevenLittleGuys- Dwarves
nwcStMichael- Angels
nwcLancelot- Champions
nwcTristram- Crusaders
nwcNibelungenlied- Sword of the Gods
nwcExcalibur- Ring of Greater Negation
nwcHephaestus- Elven Chainmail
nwcEtTuBrute- Dagger of Despair

Síla

24. července 2008 v 11:00 | Johnny Cage |  H IV - Síla
Jednotky
Síla má jedny z nejsilnějších jednotek první úrovně. Berserkři jsou velmi silní, ale jsou neovladatelní. Kentauři jsou špatní střelci, ale jsou nejsilnější jednotkou na boj muž proti muži. Harpyje i Nomádi mají velmi drahou podmínku stavby ( Harpyje, Citadelu, Nomádi, Karavanu). Zlobři jsou jedny z nejslabších 3. levelu a v porovnání s Kyklopy působí jak o level níže. Kyklopy nejsou nijak zázračně silní střelci, ale házejí kameny o velikosti 3×3 yardu. Behemoti jsou silní, ale pomalí. Hromový ptáci jsou létající a útočí normálním útokem a navíc bleskem.
Bojoví hrdinové
Magie tohoto hradu neexistuje, jsou zde jen bojový Hrdinové. Barbaři ovládají schopnosti bojového umění.
Ostatní
Místo magie má barbarský hrad Chovné ohrady, které zvyšují týdenní rekrut o 50%.
Celkově
Tento hrad nemá výrazně silné jednotky a jejich ceny jsou velmi nízké. Po postavení Chovných ohrad se z tohoto hradu stává solidní hrad.
Berserker
KentaurHarpyjeNomad
Zlobří mág
KyklopBehemotHromový pták

Smrt

24. července 2008 v 10:58 | Johnny Cage |  H IV - Smrt
Jednotky
Smrt má jedny z nejhorších jednotek 1. levelu, ďáblíci i kostlivci jsou slabí, kostlivci mají, ale dvě výhody jsou nemrtví a kostlivý a jejich počet roste navíc díky Nekromancii . 2. level je rovněž podprůměr. Kerberové i duchové se nevyrovnají většině konkurenčních jednotek. Kerberové mají vlastnost nepřítel nevrací úder a duchové sesílají na jednotky ,na které zaútočí stáří a jako u kostlivců jejich počet roste s Nekromancií . Vše se mění 3. levelem. Upíři pěkně posílily od minulých heroesů a ve velkém počtu jsou proti živým jednotkám takřka nesmrtelní a také jsou jedny z nejlepších jednotek 3. úrovně. Zplozenci jedu stříly nějaký zelený hnus, kterým způsobují napadnutým jednotkám újmu i po další kola ve formě jedu, dokud nezemřou. Draci jsou nadprůměrné jednotky 4. úrovně, zato ďáblové jsou jedny z nejslabších jednotek tohoto levelu. Výhoda je jen v teleportu .Draci jsou letecká jednotka, která je schopna šířit kolem sebe strach, který zabrání jednotce v protiútoku a navíc mají 50% odolnost proti střelcům.
Magie
Smrťácká magie je hodně dobrá s propojením démonologie a magie Přírody, kdy hrdina může přivolávat jednotky z pekla. Magie Smrti je založena zhoršení vlastností nepřátelských jednotek.
Ostatní
Propojit pekelníky a nemrtvé nebyl zrovna nejlepší nápad. Pekelníci jsou celkově horší. Bojový hrdina plní tu samou roly jako u hradu Život, tedy specialista na taktiku.
Celkově
Hrad Smrt má dobré jednotky, až na vyšších levelech. Tento hrad je slabší na dobývání jiného hradu.
ĎáblíkKostlivecKerberosDuch
UpírZplozenec jeduKostěný drak
Ďábel

Život

24. července 2008 v 10:56 | Johnny Cage |  H IV - Život
Jednotky
1. level tohoto hradu má průměrné panoše a nadprůměrné kušníky, díky dobrému dostřelu což z nich dělá nejlepší střelce nejslabšího levelu. Následující level obsahuje kopiníky, které mají jen jedno plus a to dlouhou zbraň, ale jinak normální jednotka. Balisti jsou dobrou volbou, díky jejich dobré střelbě, které nebrání hradby ani vzdálenost. Mniši už nejsou výrazně dobří střelci a křižáci mají při útoku jeden úder navíc (ale hodně pěkně umírají:-) ). Oba jsou chráněnci smrti. Šampióni a andělé jsou relativně dobrými jednotkami, šampióni díky velkému počtu vzhledem k síle a andělé díky oživování.
Magie
Pro magii Života je typické léčitelství a ochrana. K této magii patří také chráněnecká magie (jednotky na, které je kouzlo zakouzleno získávají bonusy proti útokům jednotek určitému hradu a částečnou obranu před kouzly jejich magie).
Ostatní
Bojový hrdina z tohoto hradu rytíř, oplývá taktikou, kterou zvyšuje rychlost spřátelených jednotek a kněz oživováním a magií Života. Obdobou budovy Univerzita (hrad Akademie) je v tomto hradě Seminář.
Celkově
Život je velmi dobrým hradem na obranu hradu (pokud hrad brání kušníci, balisti a mniši na věžích).
Panoš
KušníkKopiníkBalista
Křižák
Mnich
AndělŠampion

Chaos

24. července 2008 v 10:55 | Johnny Cage |  H IV - Chaos
Jednotky
Jednotky má velmi dobré. V prvním levelu se bandité výborně hodí ke kradení a průzkumnictví. Orkové jsou velmi špatní střelci, ale v bojí nebo střelbě zblízka jsou silní. Medúzy jsou velmi silné díky kamennému pohledu, který je nejlepší proti silným jednotkám a proti hrdinům. Minotauři hodně zeslábli od dob H3, svou malou sílu dohánějí 30% šancí na vykrytí nepřátelského útoku . Efríti a noční můry jsou spíše průměr. Efríti bodují ohnivým štítem a noční můry terorem, čímž můžou jednotku zasaženou tímto kouzlem zdržet na 2 kola. Zato černí draci, za kterými hydry hodně zaostávají jsou asi nejlepší jednotkou chaosu, ve všech kritériích. Černí draci jsou silnou leteckou jednotkou, která imunní proti magii. Hydry jsou pomalé a mají vlastnost nepřítel nevrací úder.
Magie
Chaosácká magie je velmi dobrá, chybí jen nějaké kouzlo typu vymítání (u magie Života) nebo zrušení kouzla (u magie Řádu). Jen je slabší při dobíjení hradů, to se vymaže kombinací s jinou magií (stačí první level magie Řádu).
Ostatní
Bojový hrdina je v boji velmi slabí, ale s maximální dovedností průzkumnictví je z něj dobrý špion a zloděj.
Celkově
Chaos je bojem určený spíše na boj mimo hrad. Bez Černých draků a magie je nic.
BanditaSkřetMinotaurMedúza
Efrít
Noční můraČerný drakHydra

Řád

24. července 2008 v 10:51 | Johnny Cage |  H IV - Řád
Jednotky
Jednotky Řádu jsou celkově průměr. Hobiti jsou normální střelci. Trpaslíci jsou silní, ale pomalí. Asi nejsilnější jednotkou druhého levelu jsou golemové. Síla . Jsou silní, odolní vůči magii (75%) a mechaničtí, což jim zaručuje imunitu proti množství kouzel. . Mágové jsou relativně slabí. Jedna z nejlepších jednotek 3. levelu jsou džinové, díky svým kouzlům. V jejich stínu stojí silné nagy, které vynikají svou sílou a schopností nepřítel nevrací úder. 4. level tohoto hradu nenabízí žádný zázrak. Titáni jsou silní, ale podmínkou jejich stavby je hrad a ten je v porovnání s konkurencí stejného levelu dost drahý. Titáni jsou střelci, kteří nemají postih při boji zblízka a jsou chráněnci chaosu. Dračí golemové jsou pozemní mechaničtí bojovníci. Mají vlastnost prvního úderu a zároveň ruší první úder nepřátelské jednotce.
Magie
Jedna z nejlepších magií je magie Řádu. Magii Řádu nabízí silná psychická kouzla, například berserk nebo hypnózu, ta měla být trochu omezená, stačilo by jen trochu. Výborné kouzlo je také teleport, hromadné zpomalení, slepota...
Ostatní
Tento hrad nabízí dobrou budovu Univerzita (s možností naučit se dovednostem) Bojový hrdina je určen na ekonomiku a zpravování města než na boj.
Celkově
Hrad Řádu je v H4 silný díky magii a džinům. Vyniká v dobývání hradu. Na obranu hradu je lepší průměr a v bitvě venku je průměrný. Výrazně neztrácí v ničem.
Trpaslík
HobitZlatý golem
Mág
Džin
NagaDračí golem
Titán

Příroda

24. července 2008 v 10:48 | Johnny Cage |  H IV - Příroda
Jednotky
Vlci a víly z 1. levelu jsou průměr. Víly mají vlastnost nepřítel nevrací úder, ale jinak jsou slabé. Vlci útočí 2×. Tygři jsou silní, ale na golemy nemají. Elfové jsou jedinou střeleckou jednotkou v Přírodě ( pokud nepočítáme ohnivé elementály a trifidi), ač střílí 2× ,balisti i medúzy střílí podle mě lépe. Elfové mají proti tygrům nevýhodu v podmínce stavby. Gryfové i jednorožci jsou průměrné jednotky. Gryfové jsou letecká jednotka, která vždy vrací úder a mají nízkou útočnou a obranou sílu. Jednorožci jsou o něco slabší, ale mají větší týdenní rekrut. Fénixové jsou oproti konkurenci slabší, ale mají vlastnost vzkříšení. Draci jsou silní, ale slabým jednotkám dává stejně škody jako silným, což je nevýhoda oproti střelcům.
Magie
Magie Přírody je založena přivolávání nestvůr, což se hodí při dobývání nepřátelského hradu (pokud to není Život s kušníky, balisty a mnichy na věžích). Ostatní kouzla také nejsou k zahození, jedno z nejlepších kouzel magie Přírody: dračí síla se hodí na přivolané jednotky, které pak letí za hradby, vymlátí co je za nimi a bitva je beze ztrát.
Ostatní
Hrad Příroda má velkou výhodu v Bráně nestvůr, kde je možné rekrutovat jednotky. Například 1 kudlanku týdně (v H4 bez datadisků byl týdenní rekrut 2 kudlanky). Bojoví hrdinové Přírody jsou velmi dobří střelci a bojovníci.
Celkově
Hrad Příroda má průměrné jednotky. Příroda je spíše univerzální hrad. Hodně se hodí na začátku díky možnosti postavit brzo budovu s jednotkou 4. úrovně.
Skřítek
VlkBílý tygr
Elf
Gryf
Jednorožec
Pohádkový drak
Fénix

Artefakty

24. července 2008 v 10:43 | Johnny Cage |  Dodatky pro H III
Artefakty pro hrdiny:

Šíp zlaté věže

Jestli hrdina útočí na hrad, věže nestřílí, pokud brání hrad, počet střel se odvíjí od jeho úrovně schopnosti Balistiky: žádná, věže vystřelí 2 střely, základní - 3 střely, lepší - 4 střely, expertní - 5 střel.

Kouzelná hůlka

Každý den přemění vámi přenášené artefakty. 1. umístění: hlava a krk, 2. um.: ruce, 3. um.: prsteny, 4. um.: trup a nohy, 5. um.: rameny, trup a nohy.

Síla nestvůry

Sešle kouzlo Modlitba na stvoření stejného typu, který je náhodně vybrán z hrdinovy armády na začátku každého týdne. Týká se všech stvoření stejného typu, které majitel vlastní.
Artefakty pro velitele:

Ničivá sekera

Dává +5 k útoku a po 6 vyhraných bitvách další +1 k útoku.

Boty zrychlení

Zvyšuje rychlost o 1 a po 10 vyhraných bitvách o další 1.

Luk hledání

Nejdříve částečně odstraní penalizaci při střelbě a po 25 vítězných bitvách ji odstraní úplně.

Prsten dračího oka

Dává vašemu veliteli útok dechem (skrze 2 pole) a dračí povahu (bonus jako u draků)

Tvrzený štít

Dává +5 k obraně a po 6 vyhraných bitvách další +1 k obraně.

Helma nesmrtelnosti

Oživí velitele pokud bude během boje (ostatní artefakty se neztratí).

Mithrilové brnění

Dává +12 % k vitalitě a další 1 % za každou vyhranou bitvu.

Přívěsek kouzelnictví

Dává +1 k síle kouzel a po 10 vyhraných bitvách další +1.

Prsten obří síly

Dává veliteli 6 nových dovedností na lepší úrovni.

Meč ostrosti

Dává +12 % ke škodám a další 1 % za každou vyhranou bitvu.

Cheaty - H III

24. července 2008 v 10:42 | Johnny Cage |  Dodatky pro H III
Stiskněte [Tab] a můžete zadávat následující kódy:
Kód:Efekt:
WOGMINASTIRITH- postavit všechny budovy ve vašem hradu
WOGGALADRIEL- hrdina dostane 5 archandělů do volného místa
WOGOLIPHAUNT- hrdina dostane všechny válečné stroje
WOGGANDALFWHITE- hrdina získá úroveň
WOGSHADOWFAX- hrdina dostane neomezené kroky
WOGPALANTIR- odhalí puzzle mapu
WOGEYEOFSAURON- odhalí celou mapu
WOGISENGARD- hráč přijme 100,000 zlata a 100 každého zdroje
WOGSARUMAN- hrdina dostane všechny kouzla plus 999 bodů many
WOGPATHOFTHEDEAD- hrdina získá až 50 rytířů smrti
WOGDARKLORD- hráč automaticky prohrává scénář
WOGONERING- hráč automaticky vyhrává scénář
WOGBILBO- hrdina získá maximální štěstí
WOGMORDOR- nahradí zahalení přes celou mapu
WOGFELLOWSHIP- hrdina získá maximální morálku
WOGSARUMANOFMANYCOLORS- zvětší sytost barvy

Cheaty - H II

24. července 2008 v 10:35 | Johnny Cage |  Dodatky
Během hry zadávejte tyto kódy:
911 - automatické vítězství
1313 - automatická prohra
8675309 - odhalí celou mapu
32167 - vybranému hrdinovi dá 5 černých draků; hrdina nesmí být ve městě a musí mít volné místo pro draky
1911 - skok do posledního levelu
101495 - přímý průzkum
101111 - přidá zlato
899101 - přidá diamanty
844691 - přidá rudu
844690 - přidá krystaly

-nebo-

Pro datadisk "The Price of Loayality" (možná nejen pro něj):
Peníze jsou v .SAV souboru někde okolo offsetu 70-80 hexů.

-nebo-

Jak podvádět bez toho aby na konci hry se objevilo "CHEATER": Během hraní se přepni do Windows a spusť Mapeditor. V něm zmáčkni [Ctrl]+[O] pro zobrazení všech souborů. Objeví se tu kromě jiného také soubory cam00(až 03).tmp. Otevři ten, který odpovídá danému levelu (00 pro 1., 01 pro 2. atd.). Naedituj mapu jakou chceš (dobré je přidat tam anděly, kteří se připojí k hrdinovi).

-nebo-
Když při souboji zmáčkneš čísla 1 až 8 (ne na NumPadu!), objeví se pod každým z těchto čísel grafický cheat. Nefunguje to ve všech verzích!

Dovednosti - H II

24. července 2008 v 10:33 | Johnny Cage |  Dodatky
Zvýšení účinnosti katapultu během obléhání.
Základní: 1 střela + extra škody
Lepší: 2 střely + extra škody
Expertní: 2 střely + maximální škody
Dovoluje hrdinovi najmout část bojovníků slabší neutrální bojové jednotky.
Základní: 25% propojení
Lepší: 50% propojení
Expertní: 100% propojení
Snižuje postih za pohyb po náročných terénech.
Základní: -25 %
Lepší: - 50 %
Expertní: - 100%
Hrdinovi přidá denně do hráčovy pokladny zlato.
Základní: 100 zlata/denně
Lepší: 250 zlata/denně
Expertní: 500 zlata/denně
Zrychluje pohyb hrdiny po zemi.
Základní: + 10 %
Lepší: + 20 %
Expertní: + 30 %
Zvyšuje rychlost regenerace many.
Základní: na 2 denně
Lepší: na 3 denně
Expertní: na 4 denně
Zvyšuje rychlost pohybu hrdiny po vodě
Základní: o 1/3
Lepší: o 2/3
Expertní: zdvojnásobuje
Po vítězné bitvě vzkřísí část padlých jako kostlivce.
Základní: 10 % zabitých
Lepší: 20 % zabitých
Expertní: 30 % zabitých
Dává hrdinovi možnost naučit se kouzlo, které použil soupeř.
Základní: 20% kouzla (2.st)
Lepší: 30% kouzla (3.st)
Expertní: 40% kouzla (4.st)
Zvyšuje dohled hrdiny při pohybu po mapě.
Základní: o 1 pole
Lepší: o 2 pole
Expertní: o 3 pole
Dovoluje hrdinovi naučit se složitější kouzla.
Základní: kouzla 3.st
Lepší: kouzla 4.st
Expertní: kouzla 5.st
Zvyšuje štěstí všech hrdinových jednotek.
Základní: +1
Lepší: +2
Expertní: +3
Zvyšuje škody které způsobý hrdinovy střelecké jednotky.
Základní: o 10 %
Lepší: o 20 %
Expertní: o 30 %
Zvyšuje morálku všech hrdinových jednotek.
Základní: +1
Lepší: +2
Expertní: +3

Věž - jednotky

24. července 2008 v 10:10 | Johnny Cage |  H III - Věž

Gremlin

Útok: 3
Obrana: 3
Energie: 4
Škody: 1-2
Rychlost: 4
Ostatní: nic

Mistr gremlin

Útok: 4
Obrana: 4
Energie: 4
Škody: 1-2
Rychlost: 5
Ostatní: střelecká jednotka

Kamenný chrlič

Útok: 6
Obrana: 6
Energie: 16
Škody: 2-3
Rychlost: 6
Ostatní: nic

Obsidiánový chrlič

Útok: 7
Obrana: 7
Energie: 16
Škody: 2-3
Rychlost: 9
Ostatní: nic

Kamenný golem

Útok: 7
Obrana: 10
Energie: 30
Škody: 4-5
Rychlost: 3
Ostatní: imunní vůči některým kouzlům,snížení účinosti seslaného kouzla na ně o 50%

Železný golem

Útok: 9
Obrana: 10
Energie: 35
Škody: 4-5
Rychlost: 3
Ostatní: imunní vůči některým kouzlům,snížení účinosti seslaného kouzla na ně o 75%

Mág

Útok: 11
Obrana: 8
Energie: 25
Škody: 7-9
Rychlost: 5
Ostatní: snižuje cenu kouzel o 2, střelecká jednotka, střílet můžou přes hradby, bez postihu při boji z blízka

Arcimág

Útok: 12
Obrana: 9
Energie: 30
Škody: 7-9
Rychlost: 7
Ostatní: snižuje cenu kouzel o 2, střelecká jednotka, střílet můžou přes hradby, bez postihu při boji z blízka

Džin

Útok: 12
Obrana: 12
Energie: 40
Škody: 13-16
Rychlost: 7
Ostatní: 150% zranění proti Efrítům

Mistr džin

Útok: 12
Obrana: 12
Energie: 40
Škody: 13-16
Rychlost: 11
Ostatní: 150% zranění proti Efrítům, můžou seslat podpůrné kouzlo

Naga

Útok: 16
Obrana: 13
Energie: 110
Škody: 20
Rychlost: 5
Ostatní: nepřítel nevrací úder

Královna nag

Útok: 16
Obrana: 13
Energie: 110
Škody: 30
Rychlost: 7
Ostatní: nepřítel nevrací úder

Obr

Útok: 19
Obrana: 16
Energie: 150
Škody: 40-60
Rychlost: 7
Ostatní: imunní vůči některým kouzlům, 150% zranění proti Černým drakům

Titán

Útok: 24
Obrana: 24
Energie: 300
Škody: 40-60
Rychlost: 11
Ostatní: imunní vůči některým kouzlům, 150% zranění proti Černým drakům, bez postihu při boji na blízko