Srpen 2008

12. diplom od vás

30. srpna 2008 v 22:18 | Johnny Cage


Mika - Grace Kelly

30. srpna 2008 v 15:52 | Johnny Cage |  Videoklipy

11. diplom od vás

30. srpna 2008 v 15:45 | Johnny Cage |  Moje diplomy

Lister

24. srpna 2008 v 21:08 | Johnny Cage |  SB
Lister..........www.lister-web.blog.cz



Design č. 3

22. srpna 2008 v 15:15 | Johnny Cage |  Moje designy

Počty jednotek

22. srpna 2008 v 10:00 | Johnny Cage |  Dodatky pro Heroes V
Anglicky:Česky:
Česky
patch 1.2:
Česky
patch 1.3 (1.4):
a few (1-4)
HrstkaMáloMálo
several (5-9)
PárNěkolikPár
pack of (10-19)TlupaSkupinka
Tlupa
lots of (20-49)
Zástup
HoufHouf
horde of (50-99)
HordaHorda
Horda
throng of (100-249)
DavZástup
Zástup
swarm of (250-499)
HoufStovky
Stovky
zounds of (500-999)Bože ...
MračnaMračna
legion of (1000+)LegieLegie
Legie

Neutrální jednotky

22. srpna 2008 v 9:59 | Johnny Cage |  Dodatky pro Heroes V
4. level
Vzdušný elementál
Vzdušní elementálové jsou éterické bytosti, jež tvoří jen vítr a světlo. Nedejte se ale zmást prvním dojmem - jako nepřátelé jsou velmi nebezpeční. Jejich spříznění s nebesy jim propůjčuje imunitu vůči bleskům, a jelikož jsou nehmotní, není možné jim údery oplácet.
Schopnosti:
Elementál, Imunita vůči bleskům, Létání, Nepřítel neopětuje útok.
Atributy:
Útok: 8
Obrana: 6
Poškození: 5-7
Body zdraví: 30
Rychlost: 8
Iniciativa: 17
Střely: 0
Mana: -
Přírůstek: 4/týdně
Ohnivý elementál
Ohnivý elementál je sloučením nepoddajného ducha a živelného ohně, jenž se v boji chrání mocným ohnivým štítem. Jelikož dokáží tato stvoření útočit také na dálku, jsou nebezpečná na jakoukoli vzdálenost.
Schopnosti:
Elementál, Imunita vůči ohni, Ohnivý štít, Střelec.
Atributy:
Útok: 10
Obrana: 5
Poškození: 11-20
Body zdraví: 43
Rychlost: 6
Iniciativa: 8
Střely: 50
Mana: -
Přírůstek: 4/týdně
Zemský elementál
Zemští elementálové jsou tvrdí a nepoddajní stejně jako zemina, ze které povstali. Jsou 100% imunní vůči zemi a 50% imunní vůči všem ostatním druhům magie.
Schopnosti:
Elementál, Imunita vůči zemi, Odolnost vůči magii, Neomezeně opětuje útoky.
Atributy:
Útok: 8
Obrana: 11
Poškození: 10-14
Body zdraví: 75
Rychlost: 5
Iniciativa: 5
Střely: 0
Mana: -
Přírůstek: 4/týdně
Vodní elementál
Tito elementálové jsou podobně jako jejich bratři stvořeni z primární hmoty Ashanu. Vodní elementálové jsou dvojnásob nebezpeční, jelikož jsou imunní vůči všem mrazivým kouzlům a na své nepřátele sesílají ledové šípy a kruhy zimy.
Schopnosti:
Elementál, Imunita vůči mrazu, Kouzlí.
Atributy:
Útok: 8
Obrana: 8
Poškození: 8-12
Body zdraví: 43
Rychlost: 5
Iniciativa: 10
Střely: 0
Mana: -
Přírůstek: 4/týdně
6. level
Temný rytíř
Tito vládci upírů se prohání krajinou a přináší pohromu všemu živému. Na ty, kteří se jim postaví v boji, čeká strašlivá kletba. Temní rytíři dokáží skolit mnoho nepřátel jediným úderem.
Schopnosti:
Velká jednotka, Nemrtvý, Útokem proklíná, Smrtící úder.
Atributy:
Útok: 23
Obrana: 23
Poškození: 25-35
Body zdraví: 90
Rychlost: 7
Iniciativa: 10
Střely: -
Mana: 0
Přírůstek: 2/týdně
7. level
Fénix
Tito bájní ptáci, již se občas mihnou na nebi, jsou stvořeni z čirého ohně. Hrdina, který nalezne jejich skryté doupě a získá si jejich důvěru, má opravdu velké štěstí. Fénixy lze totiž v boji jen velmi těžko zasáhnout - jejich plameny sežehnou každého, kdo se o to pokusí. Jejich nejpůsobivější schopností však je, že se po smrti promění v hromádku popela, z níž mohou znovu povstat.
Schopnosti:
Velká jednotka, Létání, Ohnivý štít, Imunita vůči ohni, Znovuzrození.
Atributy:
Útok: 33
Obrana: 33
Poškození: 30-50
Body zdraví: 150
Rychlost: 10
Iniciativa: 19
Střely: 0
Mana: -
Přírůstek: 1/týdně

HW nároky

22. srpna 2008 v 9:57 | Johnny Cage |  Dodatky pro Heroes V

Plná verze

Minimální požadavky
Operační systém:Windows 2000/XP, SP2, DirectX 9.0c
CPU:Pentium 4 / Athlon 1.5 GHz nebo rychlejší
RAM:512 MB nebo vyšší
Grafická karta:128 MB AGP GeForce4 Ti4200 / RADEON 8500 nebo lepší
DVD-ROM:
4x
Zvuk:PCI 16bitová zvuková karta kompatibilní s DirectX
Doporučené požadavky
Operační systém:Windows 2000/XP, SP, DirectX 9.0c
CPU:Pentium 4 / Athlon 2,4 GHz nebo rychlejší
RAM:1024 MB nebo více
Grafická karta:256 MB AGP 8x GeForceFX 6600 / RADEON x800 nebo lepší
DVD-ROM:4x
Zvuk:Dolby Surround 5.1

Otevřený betatesting

Minimální požadavky
Operační systém:Windows 2000/XP
CPU:Pentium 4 / Athlon 2 GHz nebo vyšší
RAM:512 MB nebo vyšší
Grafická karta:128 MB AGP GeForce4 Ti4200 nebo lepší, DirectX 9.0
CD/DVD-ROM:32x
Zvuk:DirectX compatible PCI 16-bit sound card
Doporučené požadavky
Operační systém:Windows 2000/XP
CPU:Pentium 4 / Athlon 3,0 GHz nebo lepší
RAM:1024 MB nebo více
Grafická karta:256 MB AGP 8x GeForceFX 5600 nebo lepší, DirectX 9.0
CD/DVD-ROM:32x
Zvuk:Dolby Surround 5.1 sound processor

Uzavřený betatesting

Operační systém:Windows 2000/XP
CPU:Pentium 4 2 GHz nebo lepší
RAM:alespoň 512 MB nebo vyšší
Grafická karta:ATI 9700 nebo GeForce 5600 nebo lepší, DirectX 9.0

Pre-alpha verze

Minimální požadavky
Operační systém:Windows 2000/XP
CPU:800 MHz Intel Pentium III nebo AMD Athlon nebo lepší
RAM:256 MB nebo vyšší
Grafická karta:32 MB AGP GeForce2 MX nebo ATI Radeon 8500 nebo lepší grafická karta, DirectX 9.0
CD/DVD-ROM:8x
Místo na disku:200 MB
Doporučené požadavky
Operační systém:Windows 2000/XP
CPU:Pentrium 4/Athlon 3GHz doporučeno
RAM:512 MB
Grafická karta:128 MB AGP 4x GeForceFX 5600 nebo lepší
CD/DVD-ROM:32x
Místo na disku:200 MB

Artefakty

22. srpna 2008 v 9:55 | Johnny Cage |  Dodatky pro Heroes V
Andělská křídla (Wings of the Angel) - Hrdina získá schopnost létat.
Boty ochrany před magií (Boots of Magical defense) - Hrdina získá 10% odolnosti vůči magii.
Boty rychlé cesty (Boots of Swift Journey) - Zvyšují rychlost pohybu hrdiny po souši.
Kyrys tajemné moci (Breastplate of Eldritch Might) - Přidává +2 k hrdinově síle kouzel.
Destičková zbroj osvícení (Scale Mail of Enlightment) - Hrdina získává o 20 % více zkušeností.
Plášť stínu smrti (Cloak of Death's Shadow) - Snižuje morálku a štěstí nepřátel o 2.
Lví koruna (LionCrown) - Zvyšuje hrdinovu morálku a štěstí o 2.
Sar-Issova koruna (Crown of Sar-Issus) - Přidává +6 k hrdinově znalostem.

Vševidoucí koruna (All-Seing Crown) - Umožňuje hrdinovi dohlédnout dále.
Holenice z dračích kostí (Dragon Bone Greaves) - Přidávají +3 k hrdinově síle kouzel a o 10% zvyšují iniciativu všech jednotek pro boj na blízko v jeho armádě.
Prsten z dračího oka (Dragon Eye Ring) - Přidává +1 ke všem hrdinovým atributům a o 10% zvyšuje iniciativu všech střeleckých jednotek v jeho armádě.
Plamenný dračí jazyk (Dragon Flame Tongue) - Přidává +2 k hrdinově obraně a útoku. Zaručuje 50% ochranu před útoky založenými na mrazu.
Zbroj z dračích šupin (Dragon Scale Armor) - Přidává +3 k hrdinově útoku a o 5% zvyšuje iniciativu všech velkých jednotek v jeho armádě.
Štít z dračích šupin (Dragon Scale Shield) - Přidává +3 k hrdinově obraně a o 5% zvyšuje iniciativu všech malých jednotek v jeho armádě.
Koruna z dračích spárů (Dragon Talon Crown) - Přidává +3 k hrdinově znalostem a o 10% zvyšuje iniciativu všech válečných strojů v jeho armádě.
Náhrdelník z dračích zubů (Dragon Teeth Necklace) - Přidává +3 k hrdinově síle kouzel a a o 10% zvyšuje iniciativu všech kouzlících jednotek v jeho armádě.
Plášť z dračích křídel (Dragon Wing Mantle) - Přidává +3 k hrdinově znalostem a o 10% zvyšuje iniciativu všech létajících jednotek v jeho armádě.
Kyrys trpasličích králů (Cuirass of the Dwarven Kings) - Přidává +4 k hrdinově obraně a chrání celou jeho armádu před kouzlem Imploze.
Holenice trpasličích králů (Greaves of the Dwarven Kings) - Přidávají +4 k hrdinově útoku a chrání celou jeho armádu před kouzlem Pomalost.
Helmice trpasličích králů (Helmetof the Dwarven Kings) - Přidává +4 k hrdinově znalostem a chrání celou jeho armádu před kouzlem Slepota.
Štít trpasličích králů (Shieldof the Dwarven Kings) - Přidává +4 k hrdinově obraně a chrání celou jeho armádu před kouzlem Šílenství.
Bezedný měšec zlata (Bag of Endless Gold) - Každý den ti poskytne 250 zlatých.
Bezedný pytel zlata(Sack of Endless Gold) - Tvé království získá každý den 1000 zlatých.
Věčně zmrzlý rampouch (Evercold Icicle) - Zlepšuje tvá ledová kouzla o 50%.

Čtyřlístek (Four Leaf Clover) - Zvyšuje štěstí o +1.
Zlatá podkova (Golden Horseshoe) - Zvyšuje štěstí o +2.
Sextant mořských elfů (Sextant of the Sea Elves) - Umožňuje hrdinovi delší cestování po moři.
Ashina slza (Tear of Asha) - Zanes Ashinu slzu do libovolného města a obyvatelé tam postaví úžasnou budovu, která ti poskytne výhody, o nichž se ti ani nesní.
Sekyra horských pánů (Axe of the Mountain Lords) - Přidává +4 k hrdinově útoku.
Turban osvícení (Turban of Enlightment) - Hrdina získává o 10 % více zkušeností.

Štít křišťálového ledu (Shield of Crystal Ice) - Přidává +2 k hrdinově obraně a rovněž skýtá 50% ochranu před ohnivými kouzly.
Kápě lví hřívy (Cape of the Lion's Mane) - Zvyšuje morálku o +2.
Náhrdelník lva (Necklace of the Lion) - Zvyšuje morálku o +1.
Náhrdelník vítězství (Necklace of Victory) - Přidává +2 k hrdinově útoku a síle kouzel.
Prsten podlomené vůle (Ringof the Broken Will) - Snižuje morálku nepřátelských bojovníků o 2.
Přívěsek mistrovství (Pendant of Mastery) - Hrdina získá jednu úroveň ve své primární schopnosti, a to i v případě, že je již v oboru expertem.
Kápě z fénixova peří (Phoenix Feather Cape) - Zlepšuje tvá kouzla založená na ohni o 50%.
Zbroj zapomenutého hrdiny (Armor of the Forgotten Hero) - Přidává +2 ke všem hrdinovým atributům a činí jeho armádu o 20% odolnější vůči magii.
Prsten rychlosti (Ring of Speed) - Zvyšuje iniciativu všech tvých bojovníků o 20%.
Prsten vitality (Ring of Vitality) - O +2 zvyšuje maximální body zdraví všech bojovníků v hrdinově armádě.
Prsten ochrany před blesky (Ring of Lightning Protection) - Poskytuje 50% ochranu vůči kouzlům založeným na blescích.
Sar-Issův prsten (Ring of Sar-Issus) - O polovinu snižuje nároky všech hrdinových kouzel na manu.
Sar-Issovo roucho (Robe of Sar-Issus) - Přidává +6 k hrdinově síle kouzel.
Svitek kouzel (Magic Scroll) - Umožňuje ze svitku vyčarovat jedno kouzlo.
Okovy posledního muže (Shakles of Last Man) - Zabraňuje tobě i všem tvým nepřátelům utéct z boje.
Sar-Issova hůl (Staff of Sar-Issus) - U nepřátel neguje odolnost vůči magii. Na magické imunity ovšem žádný vliv nemá.
Hůl nástrah (Staff of Ensnarement) - Snižuje iniciativu nepřátelských bojovníků o 20%.
Meč moci (Sword of Might) - Přidává +2 k hrdinově útočné síle.
Trojzubec titánů (Trident of the Titans) - Zlepšuje tvá kouzla založená na blescích o 50%.
Luk z rohu jednorožce (Unicorn Horn Bow) - Neguje všechny postihy za vzdálenost u všech střeleckých jednotek v hrdinově armádě.
Hůlka kouzel (Wand) - Hůlka umožňuje sesílat jedno kouzlo. Má omezený počet použití a lze ji znovu nabít ve věži kouzel.
Boty volné cesty (Bootsof the Open Road) - Umožňuje hrdinovi bez postihů cestovat po nerovném terénu.
Náhrdelník krvavého spáru (Necklace of the Bloody Claw) - Přidává +1 k útočné síle všech bojovníků v hrdinově armádě.
Zbroj udatnosti (Armor of Valor) - Přidává +1 k hrdinově morálce a obraně.
Boty levitace (Boots of Levitation) - Hrdina se může pohybovat po moři.

Sylannin plášť (Cloak of Sylanna) - O 50% snižuje účinnost nepřátelských kouzel magie země.
Prokletý prsten (Cursed Ring) - O 2 snižuje protivníkovo štěstí.
Opasek elementálů (Elemental Waistband) - Umožňuje používat kouzlo vyvolání elementála. Je-li sesláno, zvyšuje sílu kouzel o 4.
Smaragdové pantoflíčky (Emerald Slippers) - Umožňuje používat kouzlo vyvolání elementála. Je-li sesláno, zvyšuje sílu kouzel o 4.
Měsíční čepel (Moon Blade) - Zvyšuje hrdinovu útočnou sílu o +3.
Přívěsek soutoku (Pendant of Conflux) - Za každé 2 body many uplatněné nepřítelem získává tvůj hrdina 1 bod many.
Prsten hbitosti (Ring of Celerity) - V boji všem jednotkám poskytuje +10% k iniciativě.
Prsten opatrnosti (Ring of Caution) - O 2 zvyšuje hrdinovu útočnou sílu a obranu, ale rychlost všech bojovníků v jeho armádě o 1 snižuje.
Prsten zatvrzelých (Ring of Unrepentant) - Poskytuje imunitu vůči kouzlu slovo světla.
Sandály požehnaných (Sandals of the Blessed) - O 1 zvyšuje všechny hrdinovy statistiky.
Sandrův plášť (Sandro's Cloak) - U nepřátelských jednotek neguje imunitu vůči kouzlům postihujícím mysl.
Tunika řezaného těla (Tunic of the Carved Flesh) - O 3 zvyšuje hrdinovu sílu kouzel, ale o 1 snižuje morálku.
Větrné boty (Windstrider Boots) - O 1 zvyšují rychlost všech jednotek.
Helmice chaosu (Helm of Chaos) - O 3 zvyšuje hrdinovy znalosti, ale o 1 snižuje jeho obranu.
Helmice nekromanta (Necromancer's Helm) - O 2 zvyšuje hrdinovy znalosti.
Amulet nekromancie (Amulet of Necromancy) - Dovednost nekromancie +10%.

Historie hradu - A

21. srpna 2008 v 19:57 | Johnny Cage |  Historie hradu - A

Akademie

"Všechna tajemství budou pochopena a ovládnuta. Časem."
- Také známi jako: Čarodějové, Mágové
- Používané barvy: oranžová a zlatá
- Uctívání: Čarodějové nevidí Draky jako bohy, spíše jako velmi silné bytosti. S dostatkem studií a množstvím pokusů dosáhnou i oni moci draků
- Hlavní filozofie: "Žádní bohové, žádní vládci. Znalost je síla a síla je svoboda." Vesmír je velká hádanka, kterou je třeba vyřešit. a účel svědčí prostředky
- Země / Království: Stříbrná města
- Hlavní město: Al-Safir, nebeský dóm
- Hlavní symboly: Stříbrná hvězda, kříž moudrosti
- Popis:
Čarodějové Akademie jsou hrdí hledači znalostí a představitelé přírodního řádu. Akademická společnost je zaslíbena znalostem a moudru. Mágové tráví své životy studiemi a psaním okultních výzkumných studií. Senát mágů, který se nazývá Kruh Devíti, vládne stříbrným městům, přestože si každé z měst drží větší či menší stupeň samostatnosti. Obyvatelé, kteří nejsou schopni magie, jsou považováni za druhořadé s tím, že schopnost ovládat kouzelnickou moc je klíčem k sociálním a politickým výhodám. Magie je učena v Akademiích velkých měst. Tyhle akademie jsou formálními místy (dosti podobné Oxfordu a Cambridge v našem světě), kde to, na jaké škole jsi, má velký vliv na to, co se naučíš, jak se to naučíš a jak se zbytek tvého života vyvine. Čarodějové mají tendenci se v oněch "školách" uzavírat. Následují učení různých velkých mágů a mezi školami zuří značná rivalita.
Mágové vládnou bytostem, které byly buďto přivolány, nebo magicky oživeny, aby jim sloužily.
Stručná historie:
Začátky
0 YSD: Revoluce Sedmého draka
Sar-Elam, první čaroděj, dosahuje úrovně vědomí Draka Řádu, který ho učí o podstatě hmoty a ducha a ukazuje mu vyšší cestu moci. Osvícen svým novým pochopením se Sar-Elam stává Sedmým Drakem.
62 YSD: Rozkol sedmy
Rozkol mezi následovníky Sar-Elama, kteří se nemohli shodnout na nejlepší cestě, jak následovat cestu vytyčenou Sedmým drakem. Sar-Antor zakládá Slepé bratry, společenství léčitelů, vidoucích a balzamovačů, zasvěcenou víře v Ashanu. Sar-Bando zakládá Dračí Rytíře, vojenský řád schopný jak tělem, tak myslí.
Jiní následovníci jsou vedeni Sar-Shazzarem, tím nejobdařenějším z nich všech. To vedlo k exodu čarodějů a v mysli jim podobných lidem a k založení Sedmi Měst (prvního království magie) v jižních pouštích.
330 YSD: První Zatmění - Válka krvavého měsíce
Úplné zatmění Měsíce podnítí ohromné protržení Démonského vězení. Vládci démonů si prorážejí cestu a plení elfí země. Překvapeni náhlým vpádem jsou obránci rychle přemoženi.
Požádáni o pomoc, posílají čarodějové Sedmi měst své síly do boje. Provádí pokusy s démonskou krví, kterou očkují lidským otrokům a zločincům. Výsledkem jsou bestiální skřeti. Podpořeni skřetími šokery, Aliance poráží démony. Vládci démonů jsou odvoláni a přeživší démoni zavrhnuti zpět do svého Pekelného vězení.
V počátcích druhé démonické války jsou skřeti přesídleni jak ve Falconském císařství, tak v Sedmi městech. Jejich svoboda jim není zaručena, místo toho slouží jako smluvní jednotky.
467-504: Skřetí křížová výprava
Skřetí vzpoura v Sedmi městech, která se rozšiřuje i do nebe (zde myšleno do nebeské frakce).
Skřeti zavrhujíce své pány a Dračí bohy a prohlašují se za svobodné.
Ve Falconském císařství je proti skřetům vyhlášena křížová výprava - s úmyslem je zkrotit a přivést zpět na Dračí víru. Boj je brutální a skřeti jsou nelítostně zatlačeni zpět. Ti, co nebyli znovu uvězněni, utíkají kam se dá, mimo jiné do jižních pouští, severovýchodních stepí a na Bariérové ostrovy na východ.
Obrovská bouře potápí nebeskou flotilu, která byla postavena, aby pronásledovala skřety do jejich ostrovního útočiště. Falconské císařství to prohlašuje za znamení od Draků a oficiálně končí Skřetí křížové výpravy.
512 YSD: Stvoření zvěřího lidu
Zvířecí národy (Minotauři, Kentauři, Harpie.) jsou stvořeny jako sluhové, hračky a stráže v Sedmi městech. Původně byly stvořeny jako náhrada Skřetů.
610-660 YSD: Vzestup Nekromantů
Vliv Nekromantů roste, až se stávají mocnou politickou silou v Sedmi městech.
751-770 YSD: Pogrom proti Nekromantům - Občanská válka v Sedmi Městech
Závist vůči moci, kterou si Nekromanti drželi, podnítila čaroděje Sedmi Měst k hromadné cílené persekuci v podobě zabavování soukromého majetku, vyhnanství, a dokonce k veřejným popravám.
Rozpoutá se dlouhá a strašlivá občanská válka. Prastará města jsou zničena a většina země zůstává neobyvatelnou.
Moderní doba
771 YSD: Založení Stříbrné Ligy
Přeživší ze Sedmi Měst vytvářejí Stříbrnou Ligu (Druhé království magie) v zemích na jihu. Nekromanti utíkají na východ do strašidelného údolí Heresh.
813-822: Válka zlomené hole
Nekromanti se pokoušejí rozdrtit nově vzniklou Stříbrnou Ligu, ale čarodějové získávají převahu a vnikají do Hereshe. Nekromanti jsou poraženi a jejich království je roztříštěno.

Jednotky - A

21. srpna 2008 v 19:56 | Johnny Cage |  Jednotky - A
1. level
Gremlin
Tato stvoření vznikla jako výsledek experimentů se zajatými skřety. Jsou chytřejší a poddajnější než jejich předkové a neobejde se bez nich žádná armáda mágů. Gremlini nejraději útočí zdálky svými primitivními střelnými zbraněmi, kterými na cíl metají hořící bomby. Tyto moždíře jsou tak pevné, že je gremlini při boji na blízko používají jako kovové kyje.
Schopnosti:
Střelec.
Atributy:
Útok: 2
Obrana: 2
Poškození: 1-2
Body zdraví: 5
Rychlost: 3
Iniciativa: 7
Střely: 5
Mana: -
Přírůstek: 20/týdně
Mistr gremlin
Gremlinové, kteří se nějak vyznamenali na bojišti, dostanou hodnost mistrů gremlinů. Také se naučí opravovat různé mechanismy (balisty, golemy, atd.).
Schopnosti:
Střelec, Opravář.
Atributy:
Útok: 3
Obrana: 2
Poškození: 1-2
Body zdraví: 6
Rychlost: 5
Iniciativa: 11
Střely: 7
Mana: -
Přírůstek: 20/týdně
2. level
Kamenný chrlič
Chrliči jsou sochy létajících stvoření, které rozpohybovala magie. Mágové tyto bytosti respektují, neboť se dokáží z výšky snést na své nepřátele a mocně je udeřit kusem kamene. Kamenní chrliči jsou imunní vůči bleskovým kouzlům.
Schopnosti:
Letec, Elementální, Zuřivost, Imunní vůči blesku.
Atributy:
Útok: 3
Obrana: 4
Poškození: 1-1
Body zdraví: 15
Rychlost: 6
Iniciativa: 0
Střely: 0
Mana: -
Přírůstek: 14/týdně
Obsidiánový chrlič
Materiál, z něhož jsou vzácnější a dražší obsidiánoví chrliči vyrobeni, je daleko odolnější. Díky němu jsou odolní vůči ohni, mrazu a bleskům.
Schopnosti:
Letec, Elementální, Zuřivost, Imunní vůči ohni, Imunní vůči chladu.
Atributy:
Útok: 3
Obrana: 5
Poškození: 1-2
Body zdraví: 20
Rychlost: 7
Iniciativa: 10
Střely: 0
Mana: -
Přírůstek: 14/týdně
3. level
Železný golem
Golemové jsou umělé bytosti, jimž vdechla život pradávná magie, aby se stali hlavní bitevní jednotkou ve Stříbrných městech. V každé ruce třímají dlouhý zahnutý meč a kov, z něhož jsou stvořeni, je jim přirozeným brněním. Železní golemové jsou odolní vůči zpomalovacím efektům (pomaleji už se stejně pohybovat nemohou) a dobře jsou chráněni i proti magii (všechna útočná kouzla na ně mají pouze poloviční účinek).
Schopnosti:
Mechanický, Imunní vůči zpomalení, 50% magická ochrana.
Atributy:
Útok: 5
Obrana: 5
Poškození: 3-5
Body zdraví: 18
Rychlost: 4
Iniciativa: 7
Střely: 0
Mana: -
Přírůstek: 9/týdně
Ocelový golem
Oceloví golemové byli svými tvůrci pečlivě očarováni. Jsou téměř neteční vůči magii (magické útoky jim způsobují pouze čtvrtinové zranění). V boji jsou daleko nebezpečnější než jejich železní soukmenovci, neboť při napadení útok vždy okamžitě opětují.
Schopnosti:
Mechanický, Imunní vůči zpomalení, Neomezený protiútok, 75% magická ochrana.
Atributy:
Útok: 6
Obrana: 6
Poškození: 5-7
Body zdraví: 24
Rychlost: 4
Iniciativa: 7
Střely: 0
Mana: -
Přírůstek: 9/týdně
4. level
Mág
Někteří mágové ze Stříbrných měst slouží i v armádě. V boji zblízka sice příliš neobstojí, jelikož jsou ozbrojeni pouze dýkou a nemají příslušný výcvik, tuto slabinu ale bohatě vyvažují silou svých kouzel. Jejich ohnivé střely z čiré magické energie zraňují každého, kdo se vyskytuje v jejich dráze (včetně spojenců). Také u sebe nosí svitky s dalšími kouzly.
Schopnosti:
Střelec, Žádný střelecký postih, Kouzlí, Magický útok.
Atributy:
Útok: 10
Obrana: 10
Poškození: 7-7
Body zdraví: 18
Rychlost: 4
Iniciativa: 10
Střely: 3
Mana: 15
Přírůstek: 5/týdně
Arcimág
Ti nejmocnější váleční mágové jsou povyšováni do hodnosti arcimágů a získají přístup k novým kouzlům. Pouhá jejich přítomnost na bojišti zvyšuje magickou moc hrdiny, který je vede.
Schopnosti:
Střelec, Žádný střelecký postih, Kouzlí, Magický útok, Energetický kanál.
Atributy:
Útok: 10
Obrana: 10
Poškození: 7-7
Body zdraví: 30
Rychlost: 4
Iniciativa: 10
Střely: 4
Mana: 25
Přírůstek: 5/týdně
5. level
Džin
Džinové jsou prastaré elementální bytosti, které čarodějové dokáží přivolat a magicky připoutat ke své osobě. Takový džin pak nemůže utéci a musí svého pána bránit, dokud v něm zbývá alespoň špetka životní energie. V bitvě jsou tyto jednotky velkým přínosem, ale protože jsou stvořeny z čiré magie, mohou se občas chovat poněkud nevypočitatelně. Nelze například předem říci, jaké kouzlo použijí proti nepříteli, ale alespoň je jisté, že se neobrátí proti svým spojencům. Kouzlení však není jejich jedinou silnou stránkou - se svými těžkými scimitary se skvěle uplatní i v boji muže proti muži.
Schopnosti:
Velká jednotka, Letec, Náhodně kouzlí.
Atributy:
Útok: 13
Obrana: 12
Poškození: 12-16
Body zdraví: 33
Rychlost: 7
Iniciativa: 12
Střely: 0
Mana: -
Přírůstek: 3/týdně
Džin sultán
Džinové sultáni mohou svými kouzly nejen ničit nepřátele, ale také posilovat spojence. Avšak podobně jako u normálních džinů ani u nich nelze předem říci, jaká kouzla zrovna použijí.
Schopnosti:
Velká jednotka, Letec, Náhodně kouzlí.
Atributy:
Útok: 15
Obrana: 13
Poškození: 16-22
Body zdraví: 40
Rychlost: 8
Iniciativa: 12
Střely: 0
Mana: -
Přírůstek: 3/týdně
6. level
Rakšasa Rani
Rakšasy jsou mstiví duchové z dávno zapomenutých věků, kteří v Ashanu přebývají již více než tisíc let. Jejich pomstychtivost zaujala čaroděje, kteří se s nimi setkali, a po mnoha počátečních neúspěších se je naučili vyvolávat a ovládat. Mág, za něhož se na bojišti bije rakšasa rani, má vítězství téměř v kapse - toto stvoření se lví hlavou a krutě ostrými meči totiž vzbuzuje na bojišti takovou hrůzu, že nepřátelé nedokáží jeho útoky nijak opětovat.
Schopnosti:
Velká jednotka, Nepřítel nevrací úder.
Atributy:
Útok: 25
Obrana: 20
Poškození: 15-23
Body zdraví: 120
Rychlost: 5
Iniciativa: 9
Střely: 0
Mana: -
Přírůstek: 2/týdně
Rakšasa Raja
Rakšasa raja je stejně nebezpečným nepřítelem jako rakšasa rani, navíc se ale v případě potřeby dokáže bleskurychle pohybovat.
Schopnosti:
Velká jednotka, Nepřítel nevrací úder, Úprk.
Atributy:
Útok: 25
Obrana: 30
Poškození: 23-30
Body zdraví: 140
Rychlost: 6
Iniciativa: 8
Střely: 0
Mana: -
Přírůstek: 2/týdně
7. level
Kolos
Kolosové jsou nejmocnějšími jednotkami, jaké mohou čarodějové postavit nebo přivolat. Tvoří se podobně jako golemové, ale v mnohem větším měřítku. Každý z nich v sobě také nese myšlenku, jakousi pseudoduši, kterou mu jeho stvořitel dává. Díky tomu je jejich vůle tak pevná, že na ně nepůsobí žádná mysl ovlivňující magie - čaroději budou věrní za každých okolností. Tyto jednotky nenosí zbraně - nepřátele nablízko drtí svými obrovskými pěstmi.
Schopnosti:
Velká jednotka, Imunní vůči ovládání mysli.
Atributy:
Útok: 27
Obrana: 27
Poškození: 40-70
Body zdraví: 175
Rychlost: 6
Iniciativa: 10
Střely: 0
Mana: -
Přírůstek: 1/týdně
Titán
Titáni jsou největším úspěchem, o jakém sní každý čaroděj. Podobně jako kolosové dokáží holýma rukama rozdávat smrtící rány a mysl ovládající magie na ně nijak nepůsobí. Navíc mohou vrhat blesky, jimiž nepřátele zasáhnou i na velkou vzdálenost.
Schopnosti:
Velká jednotka, Imunní vůči ovládání mysli, střelec, Bez postihu při boji zblízka, Kouzlí blesky.
Atributy:
Útok: 30
Obrana: 30
Poškození: 40-70
Body zdraví: 190
Rychlost: 6
Iniciativa: 10
Střely: 5
Mana: -
Přírůstek: 1/týdně

Hrdinové - A

21. srpna 2008 v 19:55 | Johnny Cage |  Hrdinové - A
Cyrus
Cyrus byl určen pro slávu, protože už v mládí ukazoval kombinaci přírodního talentu a silných souteživých ambicí, které vůdcové často mají. Bezcitným bojem k vrcholu se Cyrus stal mladým a dynamickým. I když po čase se jeho vyjímečnost vytrácela pod vahou obrovského ega a sklonu k sobectví, Cyrus zůstal mágem s působivou mocí.
Specializace:
Odvrácení kouzel
Schopnost Odvrácení kouzel zvyšuje šanci odražení seslaného kouzla na některou z nepřátelských jednotek.
Jhora
Jhořina rychlost mysli jí dává schopnost vrhat magické útoky s nesrovnatelnou rychlostí oproti ostatním magům. První bytosti, kteří to pocítili byli banditi, kteří udělali tu chybu, že se snažili o překvapivý útok na karavanu, v které Jhora, tehdy ještě dítě, taky jela. Náhlý příval Tajemných šípů, ktérý zasypal útočníky, je poslal s útěkem do hor.
Specializace:
Windspeaker
Hrdiná má zvýšenou iniciativu v boji v závislosti na jeho úrovni.
Maahir
Maahir není vyjímečný oproti ostatním Mágům, díky jeho úsilí ve studování však je trochu vyjímečný ve způsobu jak studuje. Zkušený cestovatel v očích ostatních, Maahir žene své tělo pomocí nekonečné tvrdostí ve víře, že vyjímečná duševní odolnost jde ruka v ruce s vyjímečnou fyzickou odolností. Jako výsledek jeho vytrvalosti a jeho duševní soustředenosti, Maahir je schopen neobyčejně rychle obnovit svou manu.
Specializace:
Mystik/em>
Hrdina je schopen si sám postupně obnovovat manu. Rychlost obnovování se odvíjí od jeho úrovně.
Zehir
Vznětlivý, tvrdohlavý a rázný, tato krátká slova používají starší Mágové k popisu Zehira. Vybral si mistrovství elementální magie, figurující (správně) tak, že pokud mohl kontrolovat bytosti nevypočitatelně a silně, tak jako elementály, může být dobře připraven pro jakékoliv magické zápasy. Ačkoliv První úroveň kouzel byla mladému mágovy udělena s doufáním, že se nezúčastní politických bojů během krize, ostatní čarodějové této úrovně rychle realizovali tak, že to byla pouze otázka času než Zehirovy dovednosti překonaly jejich - čas, který je více slibný, aby byl počítán v měsících a ne v letech.
Specializace:
Mistr elementů
Pokaždé, když nějaká spřátelená jednotka zahyne, nastoupí na její místo některý z elementálů, který hraje na straně hrdiny. Ještě k tomu mají kouzla Přivolat elementály Přivolat fénixe větší účinek.
Faiz
Faiz je notoricky známý ve Stříbrných městech, díky jeho ohavnému obličeji, který si obvykle zakrývá šátkem. Jeho jizvy jsou výsledkem srážky s Pouštními orky a od těch dnů jeden optimistický Mág se změnil sám v sobě myšlenky devastace a zkázy. Mistrovstvím těchto umění si zlepšil schopnosti umístit intenzivní tajemnou bombu pod jeho nepřátele.
Specializace:
Rušitel
Specializace na kouzlo Prokletí zranitelosti, takže kouzlo nejen, že sníží obranu, ale také způsobí nějaké škody. Jejich velikost se odvíjí od hrdinovy úrovně.
Galib
Galib je džin, duchovní bytost, pán mezi mnoha, neviditelný netrénovanýma očima. Galib není sluhou, ale pánem a spojencem Mágů ze Stříbrných měst a sídlí v jedné z Úrovní v čarodějnické vládnoucí radě, aby hájil jeho zájmy. Mnozí z jeho lidských protějšků se naučili náhodně odklonit nepřátelská kouzla, ale Galibův vrozený magický přírodní průkaz mu umožňuje kontrolovat kam ta odkloněná kouzla jdou. Nepřátelé se vyhýbají používání magie proti němu, protože ví, že Galib by mohl jejich kouzla otočit proti nim a zasáhnout jejich vlastní jednotky.
Specializace:
Odvrácení kouzel
Schopnost Odvrácení kouzel zvyšuje šanci odražení seslaného kouzla na některou z nepřátelských jednotek.
Nathir
Během Války Šedé aliance byl Nathir uvězněn démony. Zotročen v jejich sirných dolech, byl jedním ze tří přeživší vězňů, kteří utekli. Prchal skrz ohnivé pustiny Sheoghu a nakonec zpátky do Stříbrných měst, toho dne slíbil, že oheň by měl být jeho sluhou a nikdy znova jeho pánem.
Specializace:
Ovládání plamene
Zvyšuje Sílu kouzel, když jsou sesílána kouzla založená na ohni v závislosti na hrdinově úrovni.
Nur
Nur je jedna z těch bytostí, které nejen ovládají magii, ale jsou i k tomu stvořené. Džinová mistryně meditace a duševní koncentrace, Nuriny bitvy s Magií chaosu skrze mnoho světů ji přivedly k vývoji její intelektuální kapacity ke stavu neuvěřitelné nezlomitelnosti. Jako výsledek studií, praxe a přípravy, je Nur schopná neustále doplňovat svou vlastní temnou energii.
Specializace:
Mystik
Hrdina je schopen si sám postupně obnovovat manu. Rychlost obnovování se odvíjí od jeho úrovně.
Razzak
Moudrost ne vždy přichází s věkem. Po desítkách studií, se Razzak pokusil o experiment, který by mu mohl dovolit čerpat permanentně a bez námahy z magie Ashy. Šťastně přežíval, ale teď je slepý a částečně paralyzovaný a musí být ošetřován otroky. Experiment měl i pozitivní efekt, protože díky tomu se začal věnovat tvorbě Golemů, aby mu pomohli jako jeho druhé ruce a nohy.
Specializace:
Tvůrce golemů
Specializace na Golemy. Všichni Železní a Oceloví golemové v hrdinově amrádě získají +1 k jejich útoku a obraně za každé dvě úrovně hrdiny počínajíc první úrovní.
Narxes
Narxes věří, že úspěch tkví v pečlivosti a v lásce k detailu. Známý jako tvrdohlavý puntičkář, je noční můrou pro všechny žáky Magické věže. Po celé hodiny mučí své žáky svýma bezcitnýma očima. Platí pro něj pravidlo: čím více toho člověk v době míru natrénuju, tím méně bude muset v době války trpět!
Specializace:
Učitel
Specializace na Mágy. Všichni Mágové a Arcimágové mají větší sílu v závislosti na úrovni hrdiny.
Havez
Havez vrhá své oko na všechno podivné a neobvyklé. Jeho tvář je sbírkou ze všech částí Ashanu - chladící stín z Ygg - Challu, Irollanská kůže, klenoty z trpasličích dolů, atd. Zvláštní zájem budí vypomáhání s výběrem vojska. Dlouho studoval Gremliny a specializoval se na odchov a výcvik této bytosti.
Specializace:
Mistr gremlinů
Specializace na Gremliny. Gremlini a Gremliní mistři v hrdinově armádě získají +1 k jejich útoku a obraně za každé dvě úrovně počínajíc první úrovní.

Budovy - A

21. srpna 2008 v 19:53 | Johnny Cage |  Budovy - A
základní
MĚSTO
Village Hall
Radnice vesničky
Radnice vesnice umožňuje stavbu dalších budov a vydělá tvému království 500 zlatých denně.
Cena: 0
Požaduje: nic
Town Hall
Radnice městečka
Radnice městečka umožňuje stavbu dalších budov a vydělá tvému království 1000 zlatých denně.
Cena: 2000 zlata
Požaduje: Úroveň města 6, Věž kouzel první úrovně
City HallRadnice města
Radnice města umožňuje stavbu dalších budov a zajišťuje tvému království přísun 2000 zlatých denně.
Cena: 5000 zlata
Požaduje: Úroveň města 9, Radnici městečka
CapitolHlavní město
Hlavní město vydělá tvému království 4000 zlatých denně.
Cena: 10000 zlata
Požaduje: Úroveň města 15, Radnici města
OPEVNĚNÍ
FortOpevnění
Opevnění poskytne tvému městu obranné hradby.
Cena: 5000 zlata, 5 dřeva, 5 kamení
Požaduje: nic
CitadelCitadela
S výstavbou citadely získáš pevnost, vodní příkopy a zvýšíš produkci základních jednotek o 50 %.
Cena: 5000 zlata, 5 dřeva, 5 kamení
Požaduje: Úroveň města 9, Opevnění
CastleHrad
S výstavbou hradu získáš další dvě střelecké věže, zlepšíš opevnění města a zdvojnásobíš rychlost produkce jednotek.
Cena: 5000 zlata, 10 kamení, 10 dřeva
Požaduje: Úroveň města 15, Citadelu
VĚŽ KOUZEL
Mage Guild 1Věž kouzel první úrovně
Hrdina, jenž zavítá do města, se ve věži může naučit nová kouzla. Nalezne zde 3 kouzla prvního kruhu.
Cena: 2000 zlata, 5 kamení, 5 dřeva
Požaduje: Úroveň města 3
Mage Guild 2Věž kouzel druhé úrovně
Hrdina, jenž zavítá do města, se ve věži může naučit nová kouzla. Nachází se zde 3 kouzla druhého kruhu.
Cena: 1000 zlata, 5 kamení, 5 dřeva, 1 drahokam, 1 krystal, 1 rtuť, 1 síra
Požaduje: Věž kouzel první úrovně
Mage Guild 3Věž kouzel třetí úrovně
Hrdina, jenž zavítá do města, se ve věži může naučit nová kouzla. Nachází se zde 2 kouzla třetího kruhu.
Cena: 1000 zlata, 5 kamení, 5 dřeva, 2 drahokamy, 2 krystaly, 2 rtuťi, 2 síry
Požaduje: Věž kouzel druhé úrovně
Mage Guild 4Věž kouzel čtvrté úrovně
Hrdina, jenž zavítá do města, se ve věži může naučit nová kouzla. Nachází se zde 2 kouzla čtvrtého kruhu.
Cena: 1000 zlata, 5 kamení, 5 dřeva, 3 drahokamy, 3 krystaly, 3 rtuťi, 3 síry
Požaduje: Věž kouzel třetí úrovně
Mage Guild 5Věž kouzel páté úrovně
Hrdina, jenž zavítá do města, se ve věži může naučit nová kouzla. Nachází se zde 1 kouzlo pátého kruhu.
Cena: 1000 zlata, 5 kamení, 5 dřeva, 5 drahokamů, 5 krystalů, 5 rtuťí, 10 síry
Požaduje: Věž kouzel čtvrté úrovně
OSTATNÍ
Mage Guild 5Putyka
V putyce lze najímat hrdiny. Morálka vojáků bránících město vzroste díky její přítomnosti o 1.
Cena: 500 zlata, 5 dřeva
Požaduje: nic
Mage Guild 5Přístav
V přístavu můžeš nakupovat lodě.
Cena: 2000 zlata, 20 dřeva
Požaduje: Úroveň města 12
Mage Guild 5Tržiště
Na tržišti můžeš nakupovat a prodávat suroviny (ceny jsou příznivější s každým tržištěm, které ovládáš).
Cena: 500 zlata, 5 dřeva
Požaduje: nic
Mage Guild 5Skladiště surovin
Skladiště surovin ti poskytuje +1 drahokam denně.
Cena: 5000 zlata, 5 kamení
Požaduje: Tržiště
Mage Guild 5Kovárna
Kovárna zásobí tvé armády vozíky se střelivem. Ostatní válečné stroje tu lze zakoupit za trojnásobnou cenu.
Cena: 1000 zlata, 5 dřeva
Požaduje: nic
líhně
Town Hall
Dílna gremlinů
V dílně můžeš najímat gremliny.
Cena: 500 zlata, 5 kamení
Požaduje: nic
Town Hall
Výrobna gremlinů
Ve výrobně gremlinů lze najímat mistry gremliny.
Cena: 1500 zlata, 5 kamení
Požaduje: Dílnu gremlinů
City HallKamenná terasa
Na kamenné terase lze najímat kamenné chrliče.
Cena: 1200 zlata, 5 kamení
Požaduje: Úroveň města 3
CapitolObsidiánová terasa
Na obsidiánové terase lze najímat obsidiánové chrliče.
Cena: 2400 zlata
Požaduje: Kamennou terasu
CapitolKovárna golemů
V kovárně golemů lze najímat železné golemy.
Cena: 1500 zlata, 5 kamení, 5 rtutí, 5 drahokamů
Požaduje: Úroveň města 3, Kovárnu
CapitolSlévárna golemů
Ve slévárně golemů lze najímat ocelové golemy.
Cena: 2500 zlata, 5 dřev, 5 kamení, 5 sir
Požaduje: Úroveň města 3, Kovárnu golemů
CapitolVěž mágů
Ve věži mágů můžeš najímat mágy.
Cena: 2200 zlata, 10 kamení, 10 síry, 5 drahokamů
Požaduje: Úroveň města 6
CapitolVěž arcimágů
Ve věži arcimágů můžeš najímat arcimágy.
Cena: 5000 zlata, 10 dřeva, 10 krystalů, 5 drahokamů
Požaduje: Úroveň města 6, Věž mágů
CapitolOltář přání
Oltář přání ti umožňuje najímat džiny.
Cena: 2500 zlata, 10 dřeva, 5 kamení, 10 rtutí
Požaduje: Úroveň města 9
CapitolVrcholek přání
U vrcholku přání lze najímat džiny sultány.
Cena: 6000 zlata, 5 dřeva, 5 rtutí
Požaduje: Úroveň města 9, Oltář přání
CapitolStříbrný pavilon
Ve stříbrném pavilónu můžeš najímat rakšasy rany
Cena: 5000 zlata, 10 kamení, 5 krystalů, 5 sir, 10 drahokamů
Požaduje: Úroveň města 9, Knihovnu
CapitolZlatý pavilon
Ve zlatém pavilónu můžeš najímat rakšasy raji
Cena: 10000 zlata, 10 kamení, 10 síry, 10 krystalů
Požaduje: Stříbrný pavilon
CapitolOblačné koloseum
V oblačném koloseu lze najímat kolosy.
Cena: 12000 zlata, 10 dřeva, 10 kamení, 5 drahokamů
Požaduje: Úroveň města 15
CapitolBouřné koloseum
V bouřném koloseu lze najímat titány.
Cena: 12000 zlata, 10 dřeva, 10 kamení, 10 drahokamů
Požaduje: Úroveň města 15, Oblačné koloseum
speciální
Town Hall
Knihovna
V každém kruhu věže kouzel bude k dispozici 1 kouzlo navíc
Cena: 3000 zlata, 2 rtuti, 2 krystaly, 2 síry, 2 drahokamy
Požaduje: Úroveň města 9, Věž mágů, Věž kouzel první úrovně
Town Hall
Mystická továrna
Umožňuje vyrábět vybavení pro jednotky (t.j. podporuje zvláštní schopnost řemeslo)
Cena: 2000 zlata, 1 dřevo, 1 kamení, 1 rtuť, 1 krystal, 1 drahokam, 1 síra
Požaduje: Úroveň města 3
City HallObchod s artefakty
Zde lze koupit artefakty.
Cena: 5000 zlata, 5 dřeva
Požaduje: Úroveň města 6, Tržiště
CapitolJeskyně s pokladem
Urychluje produkci džinů/džinů sultánů o 2 za týden a poskytuje dalších 500 zlatých denně.
Cena: 3000 zlata
Požaduje: Úroveň města 12, Oltář přání
CapitolVzducholoď
Vzducholoď zvyšuje týdenní produkci jednotek, každý den přinese tvé říši zlato navíc a zvyšuje znalosti bránících hrdinů. Ke stavbě je zapotřebí Ashina slza.
Cena: 0
Požaduje: Grál


Historie hradu - S

21. srpna 2008 v 19:02 | Johnny Cage |  Historie hradu - S

Sylvan

"My tančíme do rytmu světa"
- Také známi jako: Lesní elfové
- Používané barvy: zelená a hnědá
- Uctívání: Sylanna, Dračice země, Velká matka přírody
- Hlavní filozofie: "Žij a nech žít... v harmonii"
- Země / Království: Irollan, Bludiště lesa
- Hlavní město: Shataqua "Nová zeleň"
- Hlavní symboly: List stromu, Pírko, "triskelská" runa
- Popis:
Rychlí jako vítr, půvabní jako řeka, silní jako vodopád, moudří jako dub... v jednotě s přírodou... Sylvani jsou půvabné a trpělivé duše, které žijí v těsné harmonii se zemí. Nedůvěřují strojům a městům, udržují si své dávné způsoby. Jen zřídka se spojují s jinými. Sylvanská společnost je postavena okolo několika lidí žijících v symbiotickém vztahu, což dělá ze Sylvanů velice celistvý národ.
Spolu s Elfy (Druidy, Lovci, Válečníky) žijí divoké legendární bytosti (Vlci, Jednorožci, Stromy) a Víly (Víly, Bludičky).
Stručná historie:
Začátky
Asha, prvotvořitelka a dračice řádu, tvoří svět, dávaje mu formu a smysl. Pak nechává zrodit Draky živlů, kteří jsou předurčeni k tomu, aby vedli a vládli jejímu stvoření. Smrtelné rasy jsou stvořeny jakožto "služebníci bohů" a umístěny na povrch světa. Každá si zvolí svůj dar a svého patrona. Tiší a dumající elfové si volí Sylannu, Dračici země.
Války starších - Andělé vyhlašují křížovou výpravu na Facelesse. Ničivost je ohromná a starší rasy děsivě trpí. Mladší elfí civilizace a království jsou zničeny. Provotvůrčí Draci se stávají mýty a postupně jsou zapomenuti. Pouze živelní Draci jsou vzýváni věřícími.
Moderní doba
28-40 YSD: Válka ohně, první velký vpád démonů
Do Válek Ohně je toho o elfech známo velmi málo. Avšak byli to oni, kdo jako první povolal ostatní rasy, aby bojovaly proti démonickým armádám. Mnoho velkých generálu oné války byli elfové. Byli to právě elfové, kdo držel řady proti poslednímu démonickému výpadu, zatím co Sedmý drak připravoval své poslední kouzlo. Ne, že by si to lidé dnes pamatovali...
50-260 YSD: Roky léčení - Stvoření Irollanu, Obnova po Válce Ohně a relativně harmonické soužití ras
Velké pásy elfího lesa byly démony vypáleny, jizvíce zemi a otravujíce vody. Po skončení boje se elfové navrátili do svých raněných krajů a strávili Roky léčení tím, že je obnovovali. Sadili nové porosty, čistili vody a odstraňovali i tu nejmenší skvrnu zanechanou démony. Tak bylo vytvořeno nové Elfí království - Irollan.
528 YSD: Tuidhananin úspěch
S hlavou poblouzněnou skupinou pochlebovačů se Arniel, třetí elfí král, rozhodl, že elfí moc je příliš rozptýlená a způsob volení Nejvyššího Krále moc náhodný. Místo toho je nutná centralizovaná vláda s následnickou monarchií. Zatímco mnozí tiše nesouhlasili, jediná Tuidhana, královna malé země na hranicích s Falconským císařstvím, se rozhodla jednat a vyhlásila nezávislost.
540 YSD: Válka trpkého popelu - Vynik temných elfů
Rytíři Svatého Falconského Císařství uviděli příležitost a v plné zbroji přišli na Tuidhaniny hranice. Ta požádala Armiela o pomoc, ale její posel byl vyhoštěn ze dvora Nejvyššího Krále nevyslyšen.
"Když chce sama stát, ať si sama bojuje" zněla Arnielova odpověď. Lidé obsadili téměř celé Tuidhanino území, než něco podnikla.
Teď, když byla Tuidhana dostatečně zahanbena (alespoň si to tak všichni mysleli), vedl Arniel své síly k hranicím a proti lidským armádám v takzvané Válce Popelu. Ani jedna ze stran nijak nebrala ohled na elfy, o jejichž zem bojovaly.
V zoufalé snaze ochránit svůj lid se Tuidhana obrátila na jiné spojence. Když byly její země spáleny a její poddaní zabiti, uzavřela pakt s jedním s přeživších Faceless, o kterých ze říkalo, že již dávno vymřeli. Pokud ona a její lid změní svou víru na víru v Malassu, Dračici temnoty, Faceless ji přislíbí pomoc, o kterou si žádá.
Tuidhana uskutečnila onu úmluvu a tím byly stvořeni Temní elfové z přeživších elfů jejího království. Jak elfové, tak lidé byli vyhnáni z okupovaného území a Tuidhana znovu získala svou nezávislost. Velmi křehký a nelehký mír byl uzavřen mezi Elfy a Temnými Elfy.
566 YSD: Dny ohnivých slz - Tuidhanina smrt
Ohromný oheň zachvacuje hlavní město elfů. Nejvyšší Král Arniel umírá v plamenech s většinou svého dvora. Brythigga, svatá matka všech stromů, je též pohlcena plameny. Na zemi zůstala černá jizva, na které už nikdy nic neporoste. Ztráty jsou ničivé.
Temní elfové jsou obviněni z této pohromy a je jim nabídnuto Vaneilem, Arnielovým synem, vyhnanství nebo smrt. Většina si vybírá vyhnanství, zbytek je štván a zabíjen bez sebemenšího slitování. Tuidhana zůstává ve svých zemích a je také zabita.
Místo, kde stávala Brathigga, bylo vyškrtnuto ze všech map a dodnes tam žádný elf nepřišel. Byl zvolen nový Mateřský strom, ukryt hluboko v lesích a žádný elf o něm s cizinci nesměl mluvit.
585 YSD: Odhalení démonského podílu na Dni ohnivých slz
Dračí rytíři přinášejí elfům důkazy, že Brythaggin zločinný oheň byl založen démonským špehem. Vyslanci jsou vysláni z lesů k putujícím Temným Elfům, nabízejíce amnestii a vyzívajíce je, aby se vrátili domů. Nabídka je odmítnuta.
765 YSD: Danielova smrt
Po Vanielovi následuje král Alaron, jehož oči se odvrací od lesa. Pomalu znovu navazuje silnější kontakty s ostatními rasami. Alaron poskytuje pomoc Čarodějům ze Stříbrných měst v jejich válce proti nekromantům a zastrašuje zrádce, kteří by se chtěli přiblížit k elfím hranicím.
951 YSD: Páté Zatmění - Válka šedé aliance
Alaron vyvádí elfí armády z lesů, aby podpořili nebeské rytíře a Čaroděje ze Stříbrných měst v nešťastné šedé Alianci. Démonická horda je konečně poražena, ale za příšernou cenu pro alianci.

Jednotky - S

21. srpna 2008 v 19:01 | Johnny Cage |  Jednotky - S
1. level
Víla
Víly jsou strážnými duchy Kersylů, obrovských stromů, na nichž stojí města hvozdu. Žijí přímo v jejích větvích, které jim skýtají přístřeší i potravu. Nejsou tedy stvořeny k válce, ale když někdo ohrožuje jejich domov, brání jej velmi úporně. Svými rychlými útoky dokáží zasáhnout více než jednoho protivníka a protože jsou to stvoření hbitá a drobná, nelze jim jejich údery oplatit.
Schopnosti:
Letec, Nepřítel nevrací úder, Rozptýlený útok.
Atributy:
Útok: 1
Obrana: 1
Poškození: 1-2
Body zdraví: 5
Rychlost: 7
Iniciativa: 12
Střely: 0
Mana: -
Přírůstek: 10/týdně
Dryáda
Dryády jsou blízkými příbuznými víl, které žijí na vyšších větvích stromů Kersyl. Jsou drobné a hbité, takže dokáží zasáhnout více nepřátel najednou, přičemž jim nedají příležitost útok oplatit. Blízká spřízněnost se stromy jim také v boji umožňuje sesílat různá přírodní kouzla.
Schopnosti:
Letec, Kouzlí, Nepřítel nevrací úder, Rozptýlený útok.
Atributy:
Útok: 2
Obrana: 1
Poškození: 2-2
Body zdraví: 6
Rychlost: 7
Iniciativa: 14
Střely: 0
Mana: -
Přírůstek: 10/týdně
2. level
Tanečník meče
Ti nejlepší elfí válečníci zasvěcují svůj život bojovému umění, jemuž se říká bojový tanec. Spíše než na hrubou sílu nebo ochrany spoléhají na rychlý úder a rychlý ústup. Proto nenosí žádnou zbroj, takže si musí dát pozor, aby se jim nepřítel nedostal na tělo.
Schopnosti:
Atributy:
Útok: 3
Obrana: 2
Poškození: 2-5
Body zdraví: 12
Rychlost: 6
Iniciativa: 11
Střely: 0
Mana: -
Přírůstek: 9/týdně
Tanečník války
Kromě tvrdého výcviku bojového tance se někteří elfové naučili bojovému umění, jež jim umožňuje napadnout několik nepřátel najednou, což z nich činí velmi obávané nepřátele.
Schopnosti:
Kombo tanečníka války
Atributy:
Útok: 4
Obrana: 3
Poškození: 3-5
Body zdraví: 12
Rychlost: 6
Iniciativa: 15
Střely: 0
Mana: -
Přírůstek: 9/týdně
3. level
Lovec
V dobách míru zásobí lovci všechny obyvatele hvozdů jídlem - proto si jich všichni náležitě považují. Toulají se po celém Irollanu a žijí v souladu s přírodou i jejími nepsanými zákony. Nikdy by nezabili nic živého bez příčiny. V dobách války však nemají na vybranou a musejí použít svého umu, aby z dálky ničili své protivníky. Jejich luky je natolik poslouchají, že mohou v jediném okamžiku vypálit hned dvě střely za sebou.
Schopnosti:
Střelec, Dvojitá střela.
Atributy:
Útok: 4
Obrana: 1
Poškození: 4-7
Body zdraví: 10
Rychlost: 5
Iniciativa: 10
Střely: 12
Mana: -
Přírůstek: 7/týdně
Mistr lovec
Elfí lovci jsou moudří a čestní a své lesy před nájezdníky brání vždy do posledního dechu. Jsou vyhlášení svou neuvěřitelnou rychlostí, neboť dokáží vystřelit dva šípy rychleji, než jejich cíl byť jen mrkne. Jejich speciálně očarované hroty navíc zajišťují, aby se nepřítel z jejich smrtícího dosahu jen tak nedostal.
Schopnosti:
Střelec, Dvojitá střela, Očarované šípy.
Atributy:
Útok: 5
Obrana: 4
Poškození: 5-8
Body zdraví: 14
Rychlost: 5
Iniciativa: 13
Střely: 16
Mana: -
Přírůstek: 7/týdně
4. level
Druid
Druidové jsou Sylanninými kněžími, elementálními draky země a živoucím ztělesněním přírody. Jako takoví ovládají živelnou magii, kterou ve chvíli ohrožení také využívají.
Schopnosti:
Střelec, Kouzlí.
Atributy:
Útok: 7
Obrana: 7
Poškození: 7-9
Body zdraví: 34
Rychlost: 5
Iniciativa: 10
Střely: 5
Mana: 12
Přírůstek:4/týdně
Druidský stařešina
Druidští stařešinové jsou opravdoví synové přírody, kteří ovládli magii země a lesů a ve zlých časech využívají její síly. Nejmoudřejší z nich se dokonce dokáží telepaticky napojit na ostatní žijící bytosti a přenést jejich nevyužitou magickou energii svému hrdinovi.
Schopnosti:
Střelec, Kouzlí, Vysává manu.
Atributy:
Útok: 12
Obrana: 9
Poškození: 9-14
Body zdraví: 33
Rychlost: 4
Iniciativa: 10
Střely: 7
Mana: 15
Přírůstek: 4/týdně
5. level
Jednorožec
Duše jednorožců dlí v hlubokém srdci přírody, a proto jsou také zasvěceni elfům. Ti je považují za totemové zvíře celého Irollanu a pověst praví, že když skoná poslední jednorožec, spolu s ním zahyne i celé elfí království i s jeho lidem. Ať už je to pravda nebo ne, jednorožci dokáží svou třpytivou aurou zaštítit své spojence před nepřátelskými kouzly.
Schopnosti:
Velká jednotka, Aura magické odolnosti.
Atributy:
Útok: 12
Obrana: 12
Poškození: 10-20
Hit Poins: 57
Rychlost: 7
Iniciativa: 12
Střely: 0
Mana: -
Přírůstek: 3/týdně
Stříbrný jednorožec
Stříbrní jednorožci jsou mocnými spojenci elfů, kteří vyšli ze srdce lesů, aby odehnali veškeré útočníky. Když stříbrný jednorožec zaútočí, vyšlehne z jeho rohu jasná záře, která dočasně oslepí nepřátele. I tento jednorožec dokáže svou aurou chránit spojenecké vojáky před nepřátelskými kouzly.
Schopnosti:
Velká jednotka, Aura magické odolnosti, Oslepující útok.
Atributy:
Útok: 17
Obrana: 17
Poškození: 10-20
Body zdraví: 77
Rychlost: 7
Iniciativa: 12
Střely: 0
Mana: -
Přírůstek: 3/týdně
6. level
Ent
Entům, kteří jsou živoucím ztělesněním lesa, pomohli na svět mocní staří druidové. Když prý do prvotních hvozdů poprvé vešli první elfové, enti už tam byli před nimi - čekali na ně a dokonce jim přísahali nekonečnou věrnost. Nenech se zmást pomalou a kolébavou chůzí těchto obrů - jejich statným tělům hned tak něco neublíží a každého, kdo se jim postaví, dokáží spoutat popínavou révou, kořeny a liánami.
Schopnosti:
Velká jednotka, Zaplétající kořeny, Zuřivost.
Atributy:
Útok: 19
Obrana: 27
Poškození: 7-17
Body zdraví: 175
Rychlost: 6
Iniciativa: 7
Střely: 0
Mana: -
Přírůstek: 2/týdně
Prastarý ent
Entové, kteří jsou živoucím ztělesněním lesa, ožili díky snaze těch nejmocnějších druidů. Nenech se zmást kolébavou, pomalou chůzí - jejich tvrdá těla vydrží opravdu hodně a v jejich kořenech a větvích již nalezlo smrt mnoho nepřátel. Každý prastarý ent dokáže navíc doslova vrůst do země, čímž se stane jeho již tak houževnaté tělo ještě odolnějším.
Schopnosti:
Velká jednotka, Zaplétající kořeny, Zapuštění kořenů, Zuřivost.
Atributy:
Útok: 19
Obrana: 29
Poškození: 10-20
Body zdraví: 181
Rychlost: 6
Iniciativa: 7
Střely: 0
Mana: -
Přírůstek: 2/týdně
7. level
Zelený drak
Zelení draci, kteří se usadili na lesních útesech a v posvátných jeskyních, jsou mocní spojenci elfů z Irollanu a budou do posledního dechu bránit svá hnízdiště. Díky svému kyselinovému dechu mohou jediným útokem zasáhnout mnoho nepřátel.
Schopnosti:
Velká jednotka, Letec, Kyselinový dech.
Atributy:
Útok: 27
Obrana: 25
Poškození: 30-50
Body zdraví: 200
Rychlost: 8
Iniciativa: 12
Střely: 0
Mana: -
Přírůstek: 1/týdně
Smaragdový drak
Smaragdoví draci, kteří se usadili na lesních útesech a v posvátných jeskyních, jsou mocní spojenci elfů z Irollanu a budou do posledního dechu bránit svá hnízdiště. Mohou vydechovat smrtící kyselinu, kterou nepřátele snadno pošlou k zemi, kterou jejími ostatky napojí. Díky Sylannině ochraně jim neublíží žádné kouzlo magie země.
Schopnosti:
Velká jednotka, Letec, Kyselinový dech, Imunní vůči zemi.
Atributy:
Útok: 31
Obrana: 27
Poškození: 33-57
Body zdraví: 200
Rychlost: 9
Iniciativa: 14
Střely: 0
Mana: -
Přírůstek: 1/týdně

Hrdinové - S

21. srpna 2008 v 19:00 | Johnny Cage |  Hrdinové - S
Findan
Víc básník a diplomat chutí a tréningem než bojovník, Findan je méně zručný v bojech s mečem v úzkých prostorech než mnoho jeho bratrů. Většinou zasazuje své údery rychle, tvrdě a z dálky. Jeho oblíbenou taktikou je nejdřív oslabit nepřátele s deštěm dobře mířených šípů.
Specializace:
Bouře šípů
Bombarduje nepřítele šípy na začátku každé bitvy, celkové škody závisí na hrdinově úrovni.
Alaron
Všichni Elfi uctívají ideál Harmonie, Alaron to dělal do té míry, že viděl své nepřátele jako potřebné a cenné. Zatímco to může být dobrá filozofie v obrovské míře, způsobuje to veliké těžkosti, když má vůdce vojáků sklon nepřátelům odpustit a nechat je žít. Vědom politické nutnosti zničení ostatních na ochranu vlastního světa, Alaron se i tak vyhýbá těmto momentům kdykoliv je to možné.
Specializace:
Elfská fúrie
Tančník čepelí, Tanečník války, Lovec, Mistr lovec, Druid, Druidí stařešina získají schopnost Vzteklost.
Gilraen
Tvrdý a vysoce citlivý v otázce cti, Gilraen dlouho a tvrde studoval ve stylu Elfského šermu. Stal se známým mistrem mečů a je bezchybným učitelem umění Bojového tance. Jeho přesnost, disciplína a síla působí taktéž na jeho vojáky, když vede armádu do boje, bojovníci děkují za hodiny strávené tréninkem.
Specializace:
Mistr čepelí
Všichni Tanečníci čepelí a Tanečníci války v hrdinově armádě získají +1 k jejich útoku a obraně za každé dvě úrovně hrdiny počínajíc první úrovní.
Ylthin
Lovena skupinou Temných Elfských otrokářů v mladosti, Ylthin byla zachráněna jednorožcem od toho příšerné osudu. Od té doby uctívala tyto záhadné obyvatele lesů a rozhodla se oddat svůj život práci s nimi. Nikdo jim nerozumí víc nežli Ylthin a její znalost jí v boji umožňuje využít rychlost a sílu jednorožce tím nejúčinnejším způsobem.
Specializace:
Služka jednorožců
Všichni Jednorožci a Stříbrní jednorožci v hrdinově armádě získají +1 k jejich útoku a obraně za každé dvě úrovně hrdiny počínajíc první úrovní.
Anwen
Anwen brání lesy a jejich flóru a faunu s pozoruhodnou horlivostí podle Elfských zvyků. Sama utekla do Irollských lesů, kde se hluboce o ně stará a stala se jejich uznaným ochráncem. Běda nepřítely, který by poškodil les nebo toho, kdo ho ochraňuje -- když je Anwen vyzvána do boje s bohyní Sylannou, bojuje na její straně a její hněv padá jako bouře na ty, kteří by poranily ty, které miluje.
Specializace:
Sylannin meč
Všechny jednotky Sylvanu pod hrdinovým vedením způsobí o 2% více škod oblíbeným nepřátelům za každou úroveň hrdiny.
Dirael
Vznášjící se vosy, kroužící sršni, zaneprázdněné včely -- z dětství Dirael našla tento malý, krásný, létající hmyz a fascinována vzácným bzučením. Byla do nich tak zamilovaná, že se stala druidem, aby mohla lépe bádat a rozumět jejich tajemstvím. Nakonec reagovala na volání harmonie a jela do války a nyní slouží Sylanně přivoláváním davů jejích oblíbených potvůrek, které obtěžují nepřítele.
Specializace:
Královna rojů
Kouzlo Vosí roj je více účinější v závislosti na hrdinově úrovni.
Ossir
Ossir je zkušeným stopařem a zázrakem s lukem; pravděbodobnì nejlepší střelec v národu slavném pro jeho talenty v lukostřelbě. Respekt, který si dokáže udělat mu zajistil přirozený výběr, když král Alaron hledal důstojníky, ačkoli by Ossir raději dával přednost svým milovaným lesům. Všechny pochybnosti byly po první bitvě rozptýleny, nicméně jeho jednotky zřetelně těžily z jeho vedení.
Specializace:
Mistr lovu
Všichni Lovci a Mistři lovců v hrdinově armádě získají +1 k jejich útoku a obraně za každé dvě úrovně hrdiny počínajíc první úrovní.
Talanar
Talnar byl jedinný, který přežil brutální útok v Den ohnivých slz. Vidící stovky jeho příbuzných umírat, mladého válečníka naplnilo neukojitelným vztekem, který se vrací, když vídí jeho bratry padat v boji. Jeho horlivost po pomstě je tak ohromná, že to cítí i ti, kteří jsou blízko něho; větší ztráty utrpěly jeho jednotky, staly se divočejšími.
Specializace:
Elfská fúrie
Tančník čepelí, Tanečník války, Lovec, Mistr lovec, Druid, Druidí stařešina získají schopnost Vzteklost.
Vinrael
Vinrael má dvě vlastnosti, díky nimž je pro Elfy cenný - je neobvykle všímavý a viděl více hodin bojů než jakýkoliv jiný válečník Sylvanu. Jeho horlivé oči a jeho sokoli stále bloudí před, během a po bitvě a studují všechny základy jednotek, taktik a terénu. Analyzováním jak jeho vlastních, tak nepřátelských akcích se učí enormě od obou stran úspěchy i chyby.
Specializace:
Bojová otrlost
Všechny zkušenosti, které hrdina získá po boji, jsou navýšeny 2% za každou úroveň.
Wyngaal
Wyngaal začal svůj život jako průzkumník a lovec, ale hněv proti těm, kteří narušili harmonii Sylvanu ho změnili na válečníka. Silně spoléhá na znalosti z jeho ranných let, nicméně používá pasti, návnady a překvapení. Jakékoliv nepřátelské jednotky, které čelí Wyngaalovi a jeho síle, nemají šanci vyhrát, protože jeho hbitost a zkušenosti mu dávají obrovskou sílu.
Specializace:
Hbitý útočník
Jednotky v hrdinově armádě mají 2% bonus k jejich iniciativě na začátku boje.